Her yeni aya girdiğimizde böyle bi post açmayı çok seviyorum ☺️ Neler yapıyorsunuz ek gıda süreci nasıl geçiyor bebeğinizin gelişimi ne durumda ve uykular 🤦🏻♀️
biz ek gıdaya erken başlamıştık tadımları bitirdik ama daha hiç öğün yedirmedim. Ağır ağır öğün yeme işlerine girmeye ve bi düzen kurmaya çalışıyorum. Su da vermeye başladım artık. Biraz daha büyüsün 8-9 aylık olsun blw ye geçicem inşallah 😊 bebeğim kucakta oturuyor kollarını tuttuğumuzda ayaklarının üstüne dikiliyor ama desteksiz oturma henüz yok. Dönmeler fıldır fıldır. Artık hep yerde. Bi yere koyup gittiysem geldiğimde orda bulamıyorum koltukların altına kadar gidiyor 😁 yavaş yavaş kişiliği oluşuyor bunu görmek beni çok mutlu ediyor. Diş daha çıkmadı ama damağı kabarık kabarık ne bulsa ağzına alıp ısırıyor arada diş tozu sürüyorum. Her şey çok iyi çok güzel de şu uyku işini bi çözemedik. Gündüz hep felaket uykusu yapıyor yatırdığım gibi kalkıyor gece dese ayrı zulüm. (Dün gece 5 buçukta ayağımda salladım) uyku eğitimi vermeyi çok istesem de bir haftaya işe başlıcam ve tüm düzenimiz değişecek o yüzden eğitim işini yaryıl tatiline öteledim. Aktive olarak şarkılar onu çok rahatlatıyor ama kitaplardan nefret ediyor görünce ağlıyor 🥺