Merhaba anneler bebeği reflü olan var mı? Kızım 4,5 aylık su kusuyor öksürüyor,sanırım mide özsuyu geliyor yardımcı olabilir misiniz? Ne önerirsiniz? Doktorumuz motilium şurup önerdi ama o da ilaç olduğu için vermeye çekiniyorum internette de iyi şeyler okumadım hakkında kullanan anneler tavsiye eder mi çok çaresiz kaldım.Bebeğim hem anne sütü hem mama alıyor.