Doğuştan böbrek hastası iki kere ameliyat geçirdi .Sürekli takip altındayız .Kontroller,ultrason en az iki ayda bir doktora gözükmemiz gerek .Çok küçükten beridir hastanelerde büyüdüğü için kapısından dahi adım atmıyor.İki yaşında . Doktorları sevdirmeye çalışıyoruz,oyuncak setleri de aldık .Yine de çok büyük sıkıntı yaşıyoruz.Tedavi de yol çizmek için oğlumun testler sırasında durması lazım .Hele ürodinami diye bir test var hem.pipisinden hem poposundan boru sokuyorlar yapay işetmek icin..Ama gelin görün ki yatiramiyoruz bile.Lutfen bana yol gösterin psikolojik olarak öyle yıprandım ki .Herkes kirki çıktığında çocuğunu dolastirmaya akrabasına götürür ben hastaneye götürmüş bı anneyim .Dularinizi eksik etmeyin .😞