Duruezgi44 Benım kızım 7 aylık burnu cok tıkanıyor aspiratör ile alıyorum ama tam açılmıyor fizyolojik burun suyu ile çok görüyorum yapan var mı korkuyorum açıkcası
Ebru-isil Duruezgi44 tek kullanımlık değil de 5 TL ye serum şeklini alıyorum canım. 5lik şırıngaya çekip bi sağ burun deliğine bir de sola uygulayıp yüz üstü çevirip sırtına vuruyorum canım. Osman GÖNÜLAL ‘in YouTube da videosu var bununla ilgili bakabilirsin hiç korkma
MySunny Duruezgi44 Ebru-isil bende arkadaşın yaptığı gibi osman hocamın vidyosundan yola çıkarak doğar doğmaz başladı m kızıma.bi kez olsun tıkanıklığı olmadı çok şükür.günde 2 defa yapıyorum.