XxXx10 Merhaba kızlar Oğlum 1 yaşında inek sütü alerjisi çıktı kan tahlilinde neocate junior vanilyalı ya da çilekli mama önerdi doktor kullanan var mı aranızda tadı nasıl içebilir mi oğlum acaba başka mama kullanıyorduk bu arada emmiyor