Mihribann11 uyku tulumu yorgan görevi görüyor zaten. Eğer ev soğuksa uzun kollu zıbın ile pijama altı giydirin içine, sıcaksa sadece zıbın olsa da olur. Ben uyku tulumu giydirince üstlerine örtü atıyorum ama açıyorlar, uyku rutinimizde üstlerine örtü örttüğüm için atıyorum. Açacaklarını bildiğim için yani. Yoksa çok bunalırlar