NilMomm tabi ki yararı olur ama bence kafana göre içme derim yine de sonuçta daha yeni doğum yapmamissin belki kansızlık değil başka değerlerinde sıkıntı vardır bilemeyiz, bı doktora danis sonra kullan ama şöyle de bir durum var, 4.5 aylık bebeğin o zamanlar normal aslında dökülmesi ama benim 16 aylık olacak ben doktora 10. Aylarda felan gitmiştim, yani sen şimdi gitsen normal diyecek doktorlar, bir kaç ay sonra azalma felan olmazsa o zan git derim ya da şimdi bu halinden çok ranatsizsan yine de değerlerine baktirmakta da yarar vardır tabi ki