Bus08 Bende sizin gibi olmuştum. Elimle sağdım diğer makine fln daha çok yara yapıyo çünkü biraz göğsünüzü boşalttıktan sonra emer inşallah. Birde ben şırıngayla veriyodum şırangayı göğsünüzün üstünden tutuyosunuz ordan akıtıyosunuz.
Yildiz_07 Bus08 Tamamdir kaşıkla ve biberonla verdim ama şırınga deniyecem bende göğsümü biberondan sonra tutmadı zar zor tutturdum bakalim inşallah meme reddi olmaz yarın bir de şırınga deniyecem şimdilik kaşıkla devam ediyorum
Yildiz_07 Aerv Tamamdir şırınga deniyecem şimdi kaşıkla veriyorum da zor oluyor bakalım ac kalmasın da 🙈😄