merkurkedisiii Kızlar bebeğim 1 ay 3 günlük. Gündüzleri uyuyor sadece emmeye kalkıyor zorla onun dışında kaldıramıyorum geceleri saat gece 12 den sabah 6 ya kadar uyku falan yok çözüm bulan yok mu bu duruma 😔 resmen gecemiz gündüz, gündüzümüz gece oldu
Ebru-isil merkurkedisiii gündüz aydınlık sesli ortamda gece de loş ışıkta sessiz ortamda alışstırdım ben
ikibebebiranne_ Gündüzleri televizyon olan odada seste ve günışığına yakın yerde uyutun geceleri ise karanlik ama koridordan ışık gelsin kapı Aralık olsun ben böyle alistirmistim oğlumu
Btlazz ikibebebiranne_ bende hep öyle yaptım 2 aylıktan beri gecesini gündüzünü biliyor elhamdulillah. Gündüzleri adam akıllı uyumaz zaten ama gece çok önemli
merkurkedisiii Ebru-isil davul çalsam kalkmaz o derece yoğun yatıyor denedim son ses müzik açtığımı bilirim 😔