Kızım 2 yaşında el ayak hastalığı geçirdi. Demin geldi açıyor diye parmağını ve tırnak komple etmen ayrılmış. Sol taraf hala yapışık. Elim ayağım birbirine dolandı ne yapacağım bilmiyorum. Yara bandı yaptım bir yerde takılmasın diye geniş yaptım. Çünkü parmak hep ağızındaydı. Bana yol gösterin nolur