Kızlar ben yıllardır Karadenize gitmek istiyorum. Hem de çok. Yarıyıl tatilinde üç beş gün gidelim diyoruz ama tura mı katılsak, bağımsız mı gidip takılsak karar veremiyoruz.
34 aylık olacak . Onunla biz mi tura uyacağız tur mu bize uyacak😂 tur sıkıntı diyorum eşime ama o da biz nasıl bilmediğimiz yerde gezeceğiz diyor. Arabamız yok.
Var mı fikriniz, öneriniz? Her türlü otel, tur firması önerisi de olur.