Umayy16 bu normal diye biliyorum ama sarı beyaz gibi sıvı gelirse o vakit doktora götürürsünüz. Ben bir şey sürmedim, hastanedeydik zaten o esnada hemşireler de bir şey dememişlerdi. Diğer bebeğim de göbek bağı düşmüştü geldiğinde ona da bir şey sürmedim