Denizinannesiii16 Rota ve menenjit aşısını aynı anda yaptıran var mı? Ya da ne zaman yaptırdınız? Ne gibi yan etkiler yaşadınız acaba?
AyazEnesim Denizinannesiii16 rotada hicbir yan etki gormedim ama bebekten bebege degisiyor dikkat etmek gerek tabi agiz yoluyla veriliyor zaten biz ucuncu ay di galiba uc ve dortduncu ayda zaten dr soyledi menejit icin bende henuz beklemedym oda 6 ve 8 ay arasi en onemli aylwr mis bizimki 7 ayllk muhtemelen bu ay yaptrcam
Omom Denizinannesiii16 alerjisinden dolayı rota yaptıramadım. Ama tüm menenjit aşılarını yaptırdım , a grubu ve b grubu. B grubu aşısı bexsero biraz ağır. Ateş ve iştahsızlık yapıyor. İştahsızlık bir haftaya yakın sürmüştü.
Yasemin38 Denizinannesiii16 bizim doktorumuz devlet yada özel yapılan aşılar arasında 1 ay geçmesini uygun buluyor. Bünyesine ağır gelmemesi için. 3.ve 5.ayda rota yaptırdım. Menenjitide yaptıracağım 10.ayda şuan 9.5 aylığız
Nefes4577 Merhaba rotayı 3 . Ay 5. Ayda vurulduk bı yan etki görmedik Menjit a aşısını 7. Ayda vurulduk şimdi b aşısı var bu ayın sonunda
Denizinannesiii16 Yasemin38 menenjit aşısı 3. Ayda olmuyor mu yani? Söylediğiniz aylarda mı yaptırmak gerekli?
Denizinannesiii16 Yasemin38 sanırım. Bizim doktorumuz önümüzdeki Cumartesi rota ve menenjit aşısını yapabileceğimizi söyledi. Bebeğim şuanda 3 aylık.
Atesalp Denizinannesiii16 ayni anda yaptirdim. İlk dozu. Hiçbir yan etkisi olmadı. Huysuzlanmadi bile. Ay ortasi 2. Dozlari yaptiracagim