Bebeğim 3 ay 10 günlük beslenme konusunda düzen oluşturamadık ben mi beceremiyorum dilinden anlamıyor muyum bilmiyorum gün oluyor 3 saatte bir 120 ml içiyor gün oluyor 90 ml bazen 30 bazen 60 ml niye böyle yapıyor anlamıyorum var mı bebeği böyle olan buna çözüm bulan kafayı yemek üzereyim moralim çok bozuluyor az içince ne yapacağımı bilmiyorum (sadece mama ile besleniyor)