ALD Psikopatın biri uyustucu bagımısı mahallemizde evini doğalgazı patlatarak bildiginiz havaya ucurdu evimiz çöküyor sandım ve korktum cocugu alıp kactım cok fazla korktum sanırım bi anda sütüm cekildi dün o olaydan sonra resmen söndü göğüslerm yinede emziryorum ceker gelir diye ama öyle oluncada cocuk huysuzlasıyo aglıyo memeyi istemiyo yardımcı olacagınız bi öneriniz varmı lütfen.
elifineylulu ALD Bol bol sıvı tuket süt arttırıcı ürünler ye istemese bile bebeğini emzirmeye devam et canım gelir inşallah
Ummhafsito ALD çok geçmiş olsun ten tene teması arttırın koyun koyuna çıplak uyuyun o da korkmuştur ikinize de iyi gelir inşallah sütünüz de gelir
Betim ALD öncelikle siz kendinizi kasmayı bırakın, rahatlayın biraz bunun için çözüm önerileri arayın sizi ne rahatlatıyorsa onu yapım, eşinize sarılın bebeğinize sarılın ten teması kurun ve sütüm çekildi düşüncenizi atın kafanızdan, bol bol emzirin
elifineylulu ALD düzelir inşallah canım anason ve rezene çayları iç,helva ye bol bol,yeşillik,bulgur ye
co2041 ALD covid olduk hem üzüntüden hem yorgunluktan sütüm kesildi denecek kadar azaldı bol bol sıvı tüket bitki çayı vs.. ve bana çikolata çok iyi geliyor mutluluktan mi bilmiyorum sütü artırıyor. bebeğini emzirmeye çalış emmediği zaman da makinen varsa bol bol sağ. Memelerle ne kadar çok ugrasirsan o kadar uyarılır inşallah geri gelir sütün
ALD co2041 insaşlah cikolata bizim benege gaz yapıyor kolik bir bebek oo yüzden herseyı y tüketemiyorm ama diger önerileri dikkate alacagjm
mavibozkurt Mama ile besleyip süt yokken emzir canım hem huysuzluk etmez hem seninle temas kurup rahatlar. Sen de sakin ol. Umrumda olmasın sen ve çocuğun sagsiniz çok şükür. Sakin moralini böyle şeyler için bozma. Bizde de vardı böyle bir manyak doğalgaz sokağa fiskiriyordu nerdeyse bizimkiler ölüyordu. onu durdurmasalar mahalle havaya ucacakti millet korkudan camdan bakıyordu bizimkiler fedai ya atlayıp manyağım elinden çakmağı aldılar vura vura.polis geldi aldı sonra taşındılar da kurtulduk.