Bebeğim 15 aylık. Ek gıdaya başlarken hiç blendır kullanmadım. Hep çatalla ezdim. Şansım vardı ki ek gıdaları severek yiyordu. Dişleri yokken pankek, köfte, mücver vs yerdi. Ne zaman dişleri çıkmaya başladı hepsi tepetaklak oldu. Diş zamanlarında asla pütürlü yemiyor. Herşeyini blendırdan geçiriyorum, onu bile ağzında tutarak nazlanarak yiyor.
Sizlerde durum nasıl? Çözüm bulabilen var mı? 🥲