Herkese merhaba.
Çamaşır makinamda çok kötü koku oluyor kıyafetler kötü kokuyor dün suyunu boşalttım içini temizledim yüksek ayarla sirke karbonat ve bulaşık tabletiyle 1 saat boş yıkadım ona rağmen düzelmedi deterjan yumuşatıcı değiştirdim fayda etmedi çamaşırlar makinadan çıkınca güzel kokuyor ama kuruyunca kötü kokuyor bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olsun🙏🏻