Aysengenc44 Nazlibebek8 hiç zararını görmedim hep yararını gördüm. Kız kardeşim yeğenime hala kullanıyor kızı 19 aylık
cicekbahcem Nazlibebek8 kolik için hiç bişey fayda etmiyor demişti doktorumuz ısrarla tüm damlaları denedik. Yaradimi? Hayır. 5 aylık olduk kolik azalmış olsa da hala her akşam huysuz.
Nazlibebek8 Bebek321 ahahaha bende yararini goremedimde ondan sorayim dedim zarari varsa hic bosuna kullanmim😅
Nazlibebek8 cicekbahcem Bende de hicbir sey ise yaramiyor 29 gunluguz. Benim bebegimde mi kolik nerden anlicam? Geceleri guzel uyuyor cok sukur gunduzleri sikintili
cicekbahcem Nazlibebek8 İdrar yolu enfeksiyonu falan var mı? Baktırın önce bir. Genel rutin de bir sıkıntısı yoksa genelde aynı saatlerde başlıyor ise kolik oluyor,o ağlamayi ne yaparsanız yapın kesemiyorsunuz😔😔😔
Nazlibebek8 cicekbahcem yaaa kiyamam benim bebisim azcik agladiginda dayanamiyorum oyle olsa bende oturur onla aglarim heralde :( pazartesi doktor kontrolumuz var bakalim insallah bir seyi yoktur 🙏🏻🙏🏻
cicekbahcem Nazlibebek8 alışıyorsunuz bir süre sonra,ben kabullendim artık huysuz çok huysuz,o kadar özeniyorum ki bazı annelere,daha bir bardak sıcak çay içmişligim yok ,biri gelir iki dakika bakarsa anca… Yemek yiyeme yüzünden o kadar çok kilo verdim ki 😔😔
cicekbahcem Bebek321 ya bizimki de hafifledi yani eskiden 4 te başlayan ağlama krizleri artık 7 de başlıyor, ama gün içinde hala çok huysuz 😔
Bebek321 cicekbahcem çok şükür bizim ki gün içinde daha iyi şimdi biraz nezle olduğu için huzursuz bizim ki de saat 7 de başlıyor ağlamaya sadece geceleri daha sık uyanmaya başladı karnı acıktığı için mi yoksa gaz sancısı mı tam çözemedim ama az kaldı çözücem 😂 toplasanız saat 11 den sabaha kadar 3, 3 buçuk saat uyuyordur
cicekbahcem Bebek321 off bizimki de aynı,gece uykusuna bir buçuk saatte geçiyor ve gece her yarım saatte kalkıyor, biz 3 Haziran doğumluyuz bir ay erken doğduk siz ? 🥰