Evimiz gece 23 derece ergopouch 1 tog tulum aldım. İçine uzun kollu alt üst pijama giydirdim. Gece sürekli kontrol ettim kızımın sırtı buz gibiydi. Yanlış mı giydirdim acaba. Doğru giydirmesi nasıl tecrübeli anneler. Ayrıca gece altını almakta çok zorlandım önerisi olan var mı