17 günlük kızım boynunda apseden dolayı 2 gece yatış verdi doktor serum takılı ilk baslarda emdi ama şimdi memeyi ağzına bile almıyor hemşireler emmek istemeyebilir tok hisseder dediler allah için bişe diyin içim gidiyor çok yorgunum o yemiyor diye uyuyyamıyorum😢😢😢😢