svgcn Merhaba bayanlar. Kullanıpta memnun olduğunuz çam. Kurutma makinesi öneriniz varsa marka model olarak yazabilirmisiniz
Dilek00 svgcn arçelik benim,1 senedir kullanıyorum cok memnunum ozellikle bebegimin esyalarını kurutuyorum acil oldugu icin😁
Morfrenk svgcn kotlarda yaptı bir kere oda benim yanlış kullanmamdan dolayı fazla uzun atınca çekti, onun harici çok güzel kolay zaten