Merhaba arkadaşlar 37 günlük bi kızım var yüzünde ve kafasının içinde isilik tarzı şeyler var onun üstüne bugün ee köpüklü kaka yapti sizce alerji belirtilerimi.Yuzundekiler ağlayınca ve gaz sancısı olduğu zaman ıkiininca daha bı belirgin hale geliyor