Tinymom ben acile götürmüştüm doktor baktı alerji olmış dedi süt ve süt ürünleri yapar henellikle dedi bende bastan beri tüketiyorum dedim bu aralar baklava yedin mi dedi ve ben 3 gündür deli gibi bakşava yiyodum evet dedim glıkoZ şurubuna alerjisi vardır o zaman kes bakalım dedi kestim baklava yemedım dısardan tatlı yemedım gectı sonra ben dayanamadım bira zaman. Sonra yine bir dilim yedim ve hemen vucudu kızardı sonra gercekten anladık ki glikoz surubına varmıs bide 2 gündür yogurt verdım sankı yavastan kızardı