Bebeğim 1,5 yaşında ve öğlen uykusundan uyandıktan sonra hiç bir şey yemiyor ağzına ne değse acı diyip reddediyor. abur cubur süt bunlarla yaşıyor bunlar da karnını doyurmadığı için hep vızıldıyor. Ne yapacam bilmiyorum çorba içmek yok yemek yemek yok sebze yok sadece kahvaltı ve süt 🥛