yaramaz_bocegim tracy hogg diye bir hemşire var onun bir yöntemi var. İsterseniz kitabı da var satın alıp yardım alabilirsiniz. Birçok anneye faydası dokunduğunu biliyorum. Ben şu anda bebeğimi saat 9 da besleyip yatağına götürüyorum pış pış ve emzik ile destekleyip aynı zamanda loş ortamda uykuya geçirmeye çalışıyorum, en az uyaranla… Bazen benim bebeğim de uykuya geçmekte zorlanıyor. Okumuş olduğum bir kitapta bebekler gün içerisinde anneden cevap alamadıkları yani duygusal olarak cevapsız kaldıklarında( mesela emzirirken elini uzattı o sırada telefonla konuştunuz gibi… ) uykuya geçmekte zorlanabiliyorlarmış. Bunları gözdem geçirebilirsiniz. Sıçrama haftasında ise de uyku bozukluğu olabilir. Başka bir hastalık vs. De yok ise o zaman bebeğinizle daha kaliteli vakit geçirmeyi deneyin. Belki yapıyorsunuzdur ama yeterince yorulmuyor da olabilir çünkü tracy hogg un yöntemi de yedir,oynat, uyut şeklinde.