Aysenes Tinymom 5 aylıkken 6kilo anca vardı 😁 böylesi postlara genelde kilosu iyi olanlar yazar canım ama yalnız değilsin.😁😍
Oznur_0708 Aysenes kız öyle düşünme benim merakım normal ayında ki kilosunda mı akranları ile be durum da bunu öğrenmek istemiştim sağlıklı olsunla çok kilolu istemiyorum zaten 😌
Kizimvebn Aysenes bizde anne sütü veriyoruz benim bebeğim de 2700 doğdu suan 3 ay 26 günlük ama 5.500 kilosu nasıl daha 2 3 ay da 6 kilolara gelindi anlamadım 😶 Bende hep bebeğimi zayıf buluyorum ama sütüm çok geliyor gündüz hep emziriyorum gece 2 saatte bir emziriyorum ama hep yavaş kilo alıyor
3MelekAnnesi3 Oznur_0708 masallah her ay 1 kilo kadar almıs cok cok iyi zaten doktorlarda ilk 3 ay 1 kilo sonraki aylar 500 gram yeterli diyor Bizde 3250 doğduk suan 2 bucuk aylık en son 5700 dü 2 aylıkken
Btlazz Tinymom yok sizinki çok normal ben diğerlerini okurken bi ufak şaşırıyorum. Tombul tombullarsa demek 😁
Aysenes Kizimvebn canım normal kiloda doğan bebek hemen geliyor o kilolara. Benm oğlumda 2330gr doğdu . Bizimkiler küçük doğduğu icin bize yavaş gibi geliyor ama aslında doğum kilosuna bakarsak iyi kilo alıyorlar. Zaten küçük doğmuşlar normal kiloda doğan bebeğin kilosa varması beklenemez.😊