Emirkusunannesio Kizlar aranizda yakin zamanda şehir hastanesinde dogum yapan varmi sezeryan olucam ben de yanina refakatçi aliyorlarlarmi
Ulku_06 Emirkusunannesio Şimdiden hayırlı olsun. Orayı bilmiyorum ama ben geçen yıl Gazi de oldum, sezeryan. 1 kişi sadece aldılar. İsterseniz telefonla arayıp bilgi alın derim 😇
Blackbeauty Emirkusunannesio Ben normal doğum yaptım yanına alıyorlar refakatçi zaten diğer türlü imkansız hem bebek hem dikişli olmak gerçekten çok zor Rabb’im sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin bir gün kaldık odalar tek kişilik gayet güzeldi doktorlar ilgili tatlılardı yani korkmayın kasmayın çok dua edin 😊
Acemianne_ Emirkusunannesio merhaba birşey sorabilirmiyim sezdryanda dikiş mi atıolar yoksa yaptstrma usulü mü kapatıyolarbir de memnun kaldınız mı
Emirkusunannesio Blackbeauty teşekkür ederim bu benin ikinci sezeryanim olacak refakatçi yanina acaba ziyaret saatlerinde falan ziyaretci alıyorlar mi esimle cocugumu ziyaretçi olarak alirlarmi
Blackbeauty Emirkusunannesio covidten dolayı ziyaretçi yasak ben Haziran ayında doğum yaptım şuan bilmiyorum hala aynı mı bence aynıdır ama hani eşim eşya yiyecek getirecek filan dediğiniz de bi 5 dakika girip çıkabiliyordu en son yinede bi rica edersiniz
EfemAdam Bende haziran ayinda normal dogum yaptim sehir hastanedinde yaniniza refakatci aliyorlar ama ziyaretci almiyolar benim esim yiyecek filan getirdiginde 5 dakika duruyodu doktorlari hemsireleri filan cok iyi davraniyolar ben cok memnum kaldim
Emirkusunannesio EfemAdam inşallah bende memnun kalırım bende ocakta doğum yapicam belki o zaman alırlar ziyaretçi