Kızlar merhaba alakasız kusura bakmayın ilk defa başıma geldi illa ki boynumuz tutulmuştur ama bugün yataktan kalkamadım bildiğiniz ağlayarak kaslarımı gevşetmeye çalışıyorum sol boyun kısmımda aşırı bi ağrı var ne yaptıysam evde iyi gelmedi sıcak havlu krem vs denedim her şeyi kızımı kucsapıma alamıyorum baskı oluyo felçli gibi kaldım böyle damar damar üstüne binmiş gibi ağrıyor dönmeye çalıştığımda ilk defa böyle bilet başıma geldi eşimi aradım acile gidelim diye bebeğimizi de kayınvalideye de bırakırım olmadı ama eşim çok ciddiye almadı kendim de kızımla gidemiyorum gideceğim hastane uzakta zaten çok zorlanıyorum hareket ederken napcamı şaşırdım ararım dedi aramadı da hala eşim 😂😣😣acildedirler ilgilenmez diyor ilgilenmezler mi gerçekten