Eymenim066 Öncelikle merhaba anneler; oglum 19 aylık emiyor emmeyi kesip 2. Cocugu düşünüyorum önerirmisiniz ? Yani zor olur mu 2si birden
Mom4565 Eymenim066 bence zorlanırsınız ve çok yipranirsiniz ben birlikte büyüsün taraftarı değilim Anne de bebeklerde çok yıpranıyor bana göre ben 2. Bebeğimi 5 yıl sonra yaptım hiç zorlanmıyorum oğlum büyük herşeyi biliyor anlıyor kendi uyur yemeğini kendi yer vs
Ee011 Eymenim066 en azından 2 yaşını doldursun hem psikolojik olarak hem beden çok yorucu siz de bebeğiniz de çok yıpranırsınız benim ki sürpriz oldu yoksa ben 3 4 yaşına kadar düşünmezdim soranlara da hiç tavsiye etmiyorum