aysesarioglu benim bebeğim 3 aylık, 2 haftalık olduktan sonra sürekli 2-3 günde bir yapmaya başladı. Şimdilerde haftada 1 yapıyor Oda ikina ikina zorla 😂 sadece anne sütü aliyor doktor kakası sıvı olduğu sürece 10 gün hatta 15 gün yapmaması normal demisti. Hatta bir kaynakta da bebegin anne sütünün tamamini sindirdigi için kakasini geç yapabilegi yazılmış. Yani kakası sıvıysa ve sancısı yoksa, cis sayisi normalse telaslanmayin