Fiibibufey Hanımlar merhaba, süt arttırıcı damla kullanıp memnun kalan var mı ? Bebeğim henüz iki aylık ama sütüm çok az ve hiç kilo alamıyor. Kullansam işe yarar mı ?
[silindi] Fiibibufey sultani üzüm çok süt arttırıyor deneyebilirsin. kuru dut kaynat iç suyunu. akşam yatmadan bir kaşık çörek otu üstüne su iç. Ve bol su.
Mom4565 Fiibibufey https://imgyukle.com/i/kXkWoj bundan varsa Türkiye de al Anne sütü için bu inanılmaz süt yapıyor suya katıp içiyorsun meyva suyu gibi aynı
Betim Fiibibufey ben ebatlar damla kullanmıştım ama işe yaramadı, solgar brewer yeast b12 içtim hala içiyorum bebeğim 14,5 aylık sağım yaparak besliyorum anne sütü alıyor hala. Hem artırıyor hem de yağlandırıyor sütü bilginiz olsun doktor tavsiyesidir
fatmapeksoy Fiibibufey bende bestlak damla solgar brewer yeast b12 kullanıyorum birde humana stell tea çayını içiyorum bana faydası oldu sizede olur insallah. Ayrıca Bol bol dereotu ve yeşillik yiyorum 🌸💐
Deletedmom_101 Bestlak damla ve kimyonlu rezene çayı . Kimyon çocuğa yedigim yemeklerden gaz geçmesin diye rezenede zaten süt arttırıyor hatta dün dolu dolu 3 tatlı kaşığı kimyonlu rezene çayından yaptım içtim bugün göğüslerim patlıcak kadar şişti ve kendi kendine süt akıyor fiyatı da uygun üstelik 😇
Fasulye12 Fiibibufey galactaco kullandım ama bende pek işe yaramadı. Yorumlarında memnun olanlar çoğunluktaydı . Sabah biri yazmış irmik helvası çok güzel süt yaptı diye bi araştırın isterseniz
Seda__nrr Fiibibufey ben bestlak damla kullanıyorum çok memnunum birde bu ebebekte malt içeceği var ya ondan içiyorum günde bir tane.On gün ikisinide kullanmadım hemen sütüm azaldı
Fiibibufey Güzel anneler hepinize cevaplarınız için çok teşekkür ederim ♥️ İnşallah hepimiz yavrularımızı gönlümüzce besleyebiliriz ♥️♥️