ikiKudurukAnnesi öğlen öğünü olarak tek çorba ve yoğurt olarak veriylrum bazen 2 3 lokma ekmek veririm..
Akşam yemeğiyse sulu yemek, köfte yada kuşbaşı et, tavuk, balık, ne olursa.. Yanına pilav makarna olabilir ve yine yoğurt🥲 bazen akşam için tarhana çorbası yapıyorum çünkü seviyor
Onun dışında gün içinde hiç öyle belli bi ara öğün mantığımız yok maleseff 🥴
Meyve pek yemez zorla yediriyorum bazen püre yapıyorum kuru yemiş katıyorum içine..
kuru meyve sever gelir gider yer, kuru yemiş de sever..
Bir de tarhanalı kraker yapıyorum, galeta gibi onu çok seviyor aralarda veriyorum…
Oğlum 19 aylık olcak bu arada 🙈