EsilaGizem Kızlar bebeğim 2 aylık uyku problemimiz var sürekli hareket ediyor uykuya dalamiyor bende yüzükoyun yatırdım çok güzel uyudu fakat bı zararı olur mu bu şekilde bebeğini uyutan var mı lütfen cevap verin
Mom4565 EsilaGizem zararı değil faydası bile var doktorum söylemişti kol ve bacak kasları için çok iyiymiş yatırdım ben hep hala da yatırıyorum 5 aylık ama sık sık kontrol edin nefes almasını dönmesini filan
whitechocolatemocha EsilaGizem ben hep yatıyorum kafasını rahatça çevirebiliyor benim ki hiç sorun yaşamadık ama geceleri yatırmıyorum gündüzleri sadece kontrol ediyorum çünkü
BKD2021 EsilaGizem bebeğim gazlı bir bebekti 40 günden sonra gece gündüz sürekli yüzüstü yatırdım birtek öyle uyudu çünkü. Şuan 5 ay 20 günlüğüz hala öyle yatıyor şimdi de sırtüstü uyuyamıyor 🤨