Ayy benim bebeğim 2340 gram doğdu 37. Haftada ultrasonda 2800 filan çıkardı bi doğdu 2300. Tamam ufak doğdu ama toparlanmaya çalışıyoruz mama meme giderek 24 günlük 3200 civarı kilosu ben büyüdü kilo aldı diye sevinirken memlekete geldik her gören ayy bu ne küçük ayy bu ne minik bebek diye dünyanın lafını ediyor. Bıktım artık gerçekten. Sizin bebise de küçük filan diyorlar mı ? Bir aylık bebeğin 3500 kilo olması cok küçük olduğunu mu gösteriyor ben bilmiyorum ki illlalah ettim artık 🤦♀️🤦♀️