yerli-yummymummy Arkadaşlar yemek nasıl yapıyorsunuz bebekle beraber ben çok zorlanıyorum bazen cips felan yiyorum yerine ama sağlığımı kötü etkili yor sağlıklı yemek nasıl hazırlıyorsunuz
lanadelmiyav yerli-yummymummy kaç aylık bebeğiniz. İlk aylar öyle oluyor. Ama alışınca bir düzen kurup her şeyi hallediyorsunuz merak etmeyin :)
Mom544154 yerli-yummymummy ilk 6 ay pek yapamadım kucaktan inmiyordu. Sonra mama sandalyesine oturtup meyve ya da haşlanmış sebze veriyordum öyle oyalanıyordu. Şimdi 19 aylık daha rahatladım
-erCansu- yerli-yummymummy ekmek arası yiyodum 🤣🤣🤣 smdi 3 yaşına girecek hala bacaklarıma yapışıyor bende onunla beraber yapmayı deniyorum al sen bunu karıştır al şunu yap derken oluyo bı sekilde
Sevvalboke yerli-yummymummy Valla canım bazen geceden hazırlıyorum diğer güne eşim varken. Bazende her uyudugunda biseyini doğruyorum 😇😆(3 aylk)
yerli-yummymummy whitechocolatemocha temizlik nasıl yapıyorsunuz ben o hakkımı temizlikte kullanıyorum gerçi akşama kadar biri görse hiç toplanmamış der
lanadelmiyav yerli-yummymummy akşam bebeğiniz uyuduktan sonra yapın. Diğer güne büyük kolaylık oluyor🌸
cemreninnannesii yerli-yummymummy 3 ay yapmadım kolikti eşim işten gelir yapardı bazen dışardan yerdik ama 4.aydan sonra düzene oturdu uyuduğunda yapıyorum uyanıksa mama sandalyesinde oturuyor oynuyor
whitechocolatemocha yerli-yummymummy cumartesileri dip köşe giriyorum eve yemek yapamıyorum haliyle vakit kalmıyor o gün dışardan yiyoruz 1 günümü temizliğe ayırıyorum diğer günler yemeği rahat yapıyorum
Kaderlmc yerli-yummymummy akşam yemeklerini bir şekilde yapıyorum uyuduğu aralarda ama kendime yemek yapamıyorum ayrıca öğlen için falan hep ayak üstü atıştırma ile geçiyor kahvaltıyı zor yapıyorum 😂 hepte tam oturacağım zaman uyanıyor kızım 2 aylık şuan bakalım ek gıdaya geçince daha kolay olur diye düşünüyorum
Yazannesi1 yerli-yummymummy eşim çalıştığı yerde yiyor bende kendime kadar yapıyorum genelde kolay yemekler seçiyorum. Tatlıda muhallebi falan yapıyorum arada ama çoğu zaman ne bulursam onu yiyorum 🤷🏻♀️
hayal_perest yerli-yummymummy ilk aylar beşiği mutfağa taşıyordum. Bir ayağımla sallayıp diğer elimle yemek yapıyodum. Şimdi 11 aylığız herşey rayına girdi o oyun oynarken yemek yapıyorum. Canı sıkılınca yürüyerek yanıma geliyor mutfakta oynuyor. Ya da hiç durmazsa uyutunca yapıyorum 🤗 bebeğiniz kaç aylık
iyikianneyim61 yerli-yummymummy nekadarlik bebeginiz. genelde gunduz uykusunda yemeklerimi hemem hallederdim kucukken yada pusete koyup masanin uzerine koyuyorfum hem beni izlesin hemde rahatca yemeklerimi yapim diye buyudugunde zorluk cikarmadi kizim bazen cikardigi oluyordu oyaliyodum biseylerle bisekilde yapiyodum aksama hazir oluyordu yemeklerim
SedaMeyra yerli-yummymummy ilk aylar kizimi kanguruyla giyip yemegimi temizligimi camasir bulasik her seyi hallediyordum.evim tertipli düzenliydi. Simdi 3 yas ev hicbir zaman toplu degil yemekte haftanin 1 2 gjnu disarda yemek zorunda kaliyoruz