Perperi evet eminim çünkü bir yerden sonra insan bebeğinin ne için ağlamaya başladığını anlaya biliyor doğmadığı için ağlıyordu yaklaşık 1 1 buçuk ay bu şekilde içti 90 cc 100 cc büyüdükçe midesi de büyüyor artırmam gerekiyor sonuçta değil mi 120 vermeye başlayınca hem ağlaması kesildi hemde bi kusma fazla gelme olayı yaşamadık üstelik mama da kilosunu 20 yle çarpınca içeceği miktar çıkıyor ona uydugumda da öyle içmesi gerekiyordu