Hanımlar bir aylık bebeğim var emzirmeye çalışıyorum,
Göğüs uçlarım kesik kesik oldu, hadi onu geçtim, kahverengi yerleri tamamen kıpkırmızı döküntü halinde , hatta mememin beyaz yerlerine bile sıçramış bu kırmızı döküntüler, kaşınıyor yanıyor, emzirirken kesikler çok canımı yakıyor ağlıyorum, emzirdikten sonra bütün göğsüm sırtım bile ağrıyor.
doktora gittim enfeksiyon var dedi antibiyotik verdi. Böyle olup iyileşen var mi lütfen soyleyin ne bu😭😄