Simdiye kadar hep anne sütü ile beslendi kızım. Ama sanki artık büyüdükçe bendeki süt az geliyor bence çünkü emdikten yarım saat sonra tekrar acıkıyor başlıyor mızıldanıp ağlamaya birde alerjik bir bebek alerjik mama alıp mama- anne sütü şeklinde beslenmesini yapmak istiyorum ama eşim ısrarla hayır yetiyor bu zamana kadar kilosu iyi gitti diyor nedir bu mama karşıtlığı arkadaş yaaa. Mama vermeyeceğiz diye bebeğimi aç mı tutacağım😡 delirtti beni valla