sutlucikolata hayırlısı artık bende ikisinde istediğim için mi bilmiyorum mesela hep kız dedim erkek çıktı cinsiyetini öğrendigimizde normalde eşim 4 çocuk istiyor ben 2 yeter düşünüyorum şimdi bana şey diyor buda biraz büyüsün 3. Çocuğuda yaparız bu kız belki diyor 🤣 tabi büyük konuşmayayim rabbim sağlıklarını versin inşallah ama ben 2 de kararlıyım yok kalsın deyip geçiyorum 😅