Mel01 İnternette hep rezene çayı falan çıkıyor ben normal çayı ne zaman verebilirim onu merak ediyorum
Selin_C Mel01 normal çayın bebek beslenmesinde yeri yoktur bir besleyiciliği de yoktur ve demir eksikliğine sebebiyet verebilir bilgilendirmek istedim.
Kumru_ Mel01 Suyla incelterek şekersiz veriyorum ara ara. (Oğlum iki yaşında) Ben çok fazla içtiğim için ister istemez özenip istiyor:)
mycutebaby Mel01 normal çayın bi faydası yok tavsiyem vermeyin onun yerine ıhlamur rezene verebilirsiniz yada çok istiyorsa pekmezi suyla karıştırıp çay gibi verebilirsiniz
Mel01 Duyulurum bütün ev halkı içtiği için çocukta istiyor su fln veriyorum ama illa bizim bardaktan içmek istiyor ondan
Hotic Mel01 2 yaşını geçti hala çay vermiyorum. Biz içerken ona başka seyler veriyorum istediği zaman da sıcak dıyorum artık anlıyor çayı görünce kendisi direkt sıcak diyor 😄 bence siz de vermeyin onun yerine ıhlamur falan verin yaşı uygunsa
Candanotemm Mel01 biz kola veya çay içerken 8 aylık kızım da istiyo ağlamaya başlıyo artk aynı bardağa pekmez sulandiriyorum içtikçe gülüyo heyecanlaniyo aynı şeyi içtiğini sanıyor
Snowglobe Mel01 rezene de vermeyin. Bebekler için sakıncalı. Epilepsi hastalığına yatkınlık varsa tetikliyor.
Woody Mel01 bana vermişler. Hayatım boyunca kansızlık cektim. Hala söylenir el kadar çocuga cay mi icirilir diye
Cancansmom Mel01 siyah çay demir eksikliğine sebep oluyor. Gerek yok 3 yasina kadar. Ayrica midesi ne ki,cay bagimlilik yapiyor,onunla doldurmasin midesini.
Elif1010 Karadut suyu veriyorum çay yerine kahvaltılarda akşam uyuyor zaten bizi çay içerken görmüyor ama sabahları karadut suyu veriyorum hep