Kızlar merhaba 31 günlük bebeyim aşırı derecede gaz sancısı cekiyo gaz çıkartırken mosmor oluyo gece uykumuz yok denecek kadar az sabaha kadar mizmiz huysuz ağlamaklı geçiyor ilk bebeğim ve ister istemez panik oluyorum napacagimi bilmiyorum herhangi öneriniz varmi biogala ve sab simplex kullanmaya başladım kullanan varmi varsa ne sıklıkla kullanıyorsunuz yardım lutfennn