Ee011 Hanımlar doğumdan ne zaman sonra regl oldunuz ilk doğumla ikinci üçüncü farklı oluyor mu olma zamanları
Tuba Ee011 ilk doğumumdan sonra 8,5 ay sonra oldum. İkinci doğum sonrası da 4,5 ay sonra oldum. Görümcemin 4 çocuğu var oda hep kırkından sonra olmuş hepsinde☺️
NilAsyaMom Ee011 ben şuan oldum yani 4.5 aylıkken 😄 hiç bu kadar erken beklemiyordum normalde reglm bile 2 ayda bi olurdu. Şaşırtıcı
Ee011 Tuba bende İlkte hemen oldum bunda ara sıra leke gibi okuyordu 1 2 aydır oda olmuyor artık 6 aylığız olmayı çok istiyorum 🥲
NilAsyaMom Ee011 inanır Mısın kendimi hamile zannettim aşırı korkuyordum test yapacaktım. Halbuki korunuyorduk ama işte kurt düşüyor insana. Rahat ol, akışına bırak
Ee011 NilAsyaMom benim ikinci sürpriz oldu o yüzden çok tedirgin oluyorum aksi gibi bu sefer de hemen. Olmadı
Ygtbsr Benim bu hafta 1 yil olucak doğum yapali ve hala olmadim ve kendimi cok siskin ve rahatsiz hissediyorum normal mi acaba !
Ee011 Ygtbsr evet şişkin oluyor insan inşallah normaldir bu süre de hiç şüpheniz filan oldu mu insan bi tuhaf okuyor olmayınca