erdeminannesi12 Bu aylarda bebeğinin saçını kestiren var mı çok uzadı ve rahatsız oluyor durur mu acaba kestirebilir miyiz
MomKukuleta erdeminannesi12 ben 6 aylıken kestirmiştim. Sonlarına dogru sıkılıp ağladı. 7günlük kestirenler bile var. 😅 Tamamen bebeğinizin sabrıyla alakalı.😊
Mom0911 erdeminannesi12 ilk 8 aylıkken kestirmiştik. Çok ağlamıştı hala öyle saç kestirmeye gidince resmen biri dövüyormuş gibi ağlıyor
Arasbeyinannesi erdeminannesi12 ilk etapta eğer makineyle kesecekseniz kesmeyin makasla kestirin çünkü korkup bir daha kestirmek istemiyorlar
1478tugba Benimde bebeğim 8 aylık oldu 2 hafta önce kesti babası evde cizgifilim açtık ona bakarken hiç de ağlama Dı bizimki de aynı sizin gibi saçları uzamıştı ve çok terletiyodu şimdi gayet de iyi oldu terlemiyo
erdeminannesi12 1478tugba sıfıra vurmak istemiyorum daha önce iki kere kestik ama küçüktü güzel saç tıraşı yapsınlar gidicem inşallah bugün yarın berbere