3 gun once dogum yaptim arkadaslar bebegim kucuk oldugu icin cok emmiyor sutum oyle aman aman da yok sagdikca cogalir dediler pompa aldim bende
20 30 cc anca cikiyorr bebek emdikden sonra
onlari cay bardagina koyup dolaba kaldirsam gunun sonunda posetleyip buzluga atsam olur muu ?
bi de posetin ustunde saat yaziyorr saatin onemi nedir bilen varsa bu konu hakkinda da bilgi almak isterim.