Tuba geldik şükür bebeğim sadece aciktigi ve uykusu geldiği zaman ağladı ama öyle çok aşırı değil kanguru da durmadı kucağım da taşıdım hep kalkarken inerken bir sıkıntı olmadı ben rahat emziremedim keşke dedim mama alsaydım etraf kalabalık olunca çekiniyorsun birde yanında erkek varsa en kötü yanı o 😏 iyiki araba almamişim onda da durmaz ağlardi nasıl tasiyacaktim bilmiyorum ama yanımda birinin olmasını çok isterdim yalnız biraz sıkıntı oluyor ama.panik yapma sadece emzirevilirim diyorsan emZir uçağa binmeden mutlaka tok olsun yada mama al hangisi rahat olursa inşallah iyi geçer