Merhaba kızlar. 27 Ekimde adet olmam gerekiyordu. Bende sadece 2 gün leke şeklinde oldu ve bitti. 1 hafta sonra test yaptım negatif çıktı. Saatler sonra bile ikinci çizgi çıkmadı. Hâlâ bi belirti yok bundan sonraki adeti beklemem gerekiyor ama tekrar test yapsam çıkar mı? Adet olmadım sayarsak bi 10 gün gecikmem var. Geç döllenme falan böyle mi oluyo 🤪