Bu kitaplardaki insanlar içimizde yaşıyor. Ailenizden de olsa bebeğinizi asla ve asla kimsenin yanında yalnız bırakmayın. Ben bebeğimi babasi hariç, erkek olarak kimsenin yanına yalnız bırakmıyorum. Çünkü kimsenin hangi düşüncede nefsiyle nasıl hareket ettiğini bilmiyorum. Bu sadece bebekler için degil. Kendini ifade edemeyen bütün çocuk, yaşlı, engelli herkes icin geçerli bir şey.
Nefsi şeytanin elinde olanın zulmü sapıklığı kime olacağı belli olmaz.
Rabbim bütün bu pisliklerden evlatlarımızı korusun.