Merhaba güzel anneler 🍁 oğlum 9 ay 1 günlük. Ek gıda serüvenine 5.5 aylıkken başladık. 7.5 aylık olana kadar neredeyse hiçbir şey yemedi her yaptığım boşa gitti ki farklı farklı tarifler denedim hep. Şimdi de tadı hoşuna giderse öğlen çorba ikindi ara öğün akşam çorbanın devamı ya da ayına uygun yenek vermeye çalışıyorum az da olsa yiyor eskiden hiç yemiyordu. Ama kahvaltı büyük sorun. Çeşit çeşit panklekler çeşitr çeşit yumurtalar yapıyorum ama ağzına sürmüyor yumurtadan nefret ediyor resmen. Tahin pekmez armut varsa yiyor gerisini hiç yemiyor. Bulamaça karşıyım ilk birkaç hafta verdim onunda çatalla ezerek sonra hep kıvamlı çiğneme gereği olan şeyler verdim alıştı da ama tadını sevmezse hiç yemek istemiyor. Kahvaltı için öneriniz var mı acaba yumurtayı nasıl yedirwvilirim ya da farklı kahvaltı tarifleriniz varsa alırım oğluşum yerse çok dua ederim size 🤲🏻