Herkese Merhaba,
Kızıma biberon ucu alacağım (su içmesi için ) Philips Avent kullanıyoruz neredeyse 1,5 yaşında sayılır. Kaç numaralı ucu almam daha uygun olur sizce? Dün bir bebek mağazasındaki görevliye sordum, 3 numara uygun olur dedi? Bilgisi olan var mı, ilk çocuğum olduğu için bilgi sahibi değilim, sizlere danışmak istedim. 🌼