28minikdnym Merve201119 bende arkadaşa phılıps alma dicektim hangi model acaba benimki ilk seri siyah altın sarısı çekim gücü iyi fakat tozları havaya kaldırıyor tekrar yere tozlar
Merve201119 28minikdnym benimki zümrüt yeşili xb9185/07 ben çok memnunum bu sup8rgeden gerçekten verdiğim parayı fazlasıyla hak ediyor
QueenOfDisaster simgesell ben bi kaç aydır kullanıyorum ama annem ve yengem bayagıdır kullanıyor çekim gücünde azalma olsa bile filtre degisin eskisi gibi olur diyorlar